۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱

آزادشهرکی:

اجرای پنج‌هزار متر مربع سنگ‌فرش در ساحل بوشهر/ ایجاد 100 پارکینگ ساحلی

اجرای پنج‌هزار متر مربع سنگ‌فرش در ساحل بوشهر/ ایجاد 100 پارکینگ ساحلی

بوشهر - خبرگزاری مهر: شهردار بوشهر از اجرای پنج‌هزار متر مربع سنگ‌فرش در ساحل بوشهر در ساحل بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آزادشهرکی ظهر شنبه در حاشیه بازدید مسئولان از طرح‌های در دست اجرای شهر بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی را برای توسعه فضاهای گردشگری بوشهر در دست اجرا داریم و در کوتاه مدت می خواهیم ساحل بوشهر را برای ایام نوروز اماده کنیم.

وی ادامه داد: به منظور آماده‌سازی ساحل بوشهر در حال حاضر در بسیاری از نقاط نوار ساحلی شهر بوشهر مشغول اجرای پروژه هستیم و امیدواریم در روزهای اینده شاهد تکمیل ای پروژه‌ها باشیم.

شهردار بوشهر اضافه کرد: از همه ظرفیت‌های برای توسعه شهری بوشهر استفاده خواهیم کرد و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد و هه همکاران ما در شهرداری بوشهر با اقدامات جهادی در حال خدمات‌دهی هستند.

پایان اجرای طرح‌های عمرانی تا 15 اسفند ماه

وی تاکید کرد: استاندار بوشهر و معاونین ایشان نیز به صورت مکرر از طرح‌های در دست اجرا بازدید می‌کنند و با تاکید استاندار همه پروژه‌ها تا 15 اسفندماه باید به پایان برسد.

آزادشهرکی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای بیش از پنج‌هزار متر مربع سنگ‌فرش در ساحل بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تلاش می‌کنیم تا در سریع‌ترین زمان این طرح اجرا شود و شهر برای میزبانی از مسافران نوروزی اماده شود.

ایجاد 100 پارکینگ ساحلی در شهر بوشهر

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی در شهر بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی، افزود: توسعه پارکینگ‌ها نیز در دستور کار شهرداری بوشهر قرار دارد و 100 پارکینگ ساحلی تک ماشینه در ساحل بوشهر ساخته می شود.

شهردار بوشهر در ادامه با اشاره به آماده‌سازی سه‌هزار چادر در ساحل بوشهر برای اقامت مسافران و گردشگران در ایام نوروز بیان داشت: در شهر بوشهر هفت کمپ برای استقرار چادرهای گروهی برایمسافران آماده شده است.

ممنوعیت نصب چادر در پارک‌ها و ساحل بوشهر

وی با اشاره به ممنوعیت نصب چادر در پارک‌ها و ساحل بوشهر اذعان داشت: برای اسکان مسافران فضاهای متعددی در شهر بوشهر پیش بینی شده است و تلاش می‌کنیم تا خدمات با کیفیتی را به مسافران ارائه دهیم.

آزادشهرکی همچنین از راه اندازی سرویس بهداشتی و حمام به اندازه کافی در ساحل بوشهر خبر داد و گفت: کانکس‌ها نیز برای اسکان مسافران نوروزی در بوشهر اماده می‌شود.

وی تصریح کرد: نسبت به زیباسازی پارک‌ها و میادین شهر بوشهر نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است و گل‌کاری در این اماکن در دستور کار است.

کد خبر 2246679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha